vrijdag 31 juli 2015

5 dingen die je nog niet over mij wist #1

Hoi allemaal! Al bijna een jaar houd ik een eigen blog bij, maar ondanks dat weten jullie nog niet alles van mij. Bij deze 5 dingen die je nog niet over mij wist!

1. Ik ben een enorme interieur-freak. Toen ik klein was al wou ik om de 3 weken mijn kamer anders indelen. en als dat niet mogelijk was begon ik bij de kleinere dingen. Een tijdje geleden moest ik bedenken wat ik hierna voor opleiding zou willen doen, en als ik niet gekozen zou hebben voor journalistiek zou ik gaan studeren voor binnenhuisarchitect of interieurstylist. Echt, zet mij een dagje in een kamer en ik vermaak me tot 22.00 's avonds.

2. Ik shop altijd bij H&M op momenten dat ik weinig geld heb. Niet dat ik buiten die momenten een kapitaal heb, maar op de een of andere manier heeft de H&M ineens veel leukere dingen als ik net een grote besteding heb gedaan..

3. Ik vind het hartstikke leuk om te reizen. Het liefst reis ik zoveel mogelijk en bekijk ik de hele wereld met mijn eigen ogen, maar tot op heden is het bij Turkije en Duitsland gebleven. Later dus nog een hoop inhalen, haha!

4. Ik ben een héle vroege leerling op school. Als alles volgens plan loopt haal ik aankomend schooljaar mijn diploma, en dan ben ik (nog maar) 15 jaar! Sterker nog: als ik aan het MBO begin, ben ik net 2 dagen 16. What?!

5. Ik heb er een hekel aan om in het weekend of op vrije dagen een strakke jeans aan te trekken. Telkens probeer ik het weer, maar na een kwartier wissel ik hem al om voor mijn joggingbroek. Vre-se-lijk om iets straks om je been heen te hebben terwijl je wilt chillen op de bank. Herkennen meer van jullie dit?

Heel simpel artikel, maar ik vind het hartstikke leuk om jullie iets meer over mij te vertellen, en er komt zeker nog een vervolg op!

Liefs.

1 opmerking:

  1. Ik wilde ook altijd binnenhuisarchitect worden, maar ik heb toch gekozen voor Ondernemer Detailhandel. En dat laatste dat herken ik!

    BeantwoordenVerwijderen