dinsdag 21 juli 2015

Favoriete apps #1

Een onmisbare gadget? Mijn mobiel. Waar ik niet zonder kan? Mijn mobiel. Overal waar ik ben heb ik mijn mobiel bij me, al gebruik ik hem misschien op dat moment niet. Vandaag deel ik 5 van mijn favoriete apps van dit moment.


FOTOR

Dit is denk ik wel mijn meest gebruikte app als het gaat om foto's. Ik ben niet zo heel erg van foto's bewerken, en heb ook echt een hekel aan te veel effecten over je natural foto heen. Maar zo hier en daar de belichting aanpassen kan geen kwaad. Fotor is echt een superfijne app, en trouwens ook beschikbaar op je laptop! Ik gebruik dat altijd voor collages op mijn blog, heel handig!

gratis ~ beschikbaar voor Apple & Android


DRUPPEL

Oeps, de helderheid is behoorlijk wat te hoog op deze foto, sorry! Deze app is ook héél handig, een soort buienradar/weerapp. Hij vertelt je wanneer het waar gaat regenen, of dat het droog blijft. Ondertussen ben ik er wel achter gekomen dat hij niet altijd klopt, dus ik gebruik hem samen met de standaard weer app die op iPhone zit.

gratis ~ beschikbaar voor Apple


TIMEHOP

Deze app is zó nutteloos maar zó leuk. Hij kan je vertellen wat jij op de desbetreffende dag één jaar tot vijf jaar geleden op jouw social media hebt geplaatst. Dus stel: het is kerstmis, en jij tweet 'Kerstmis, yaaay', ofzoiets. Dan kan jij exact één (of 5) jaar daarna terug zien dat jij dat hebt getweet. Hetzelfde geldt voor Instagram en je fotogalerij, mits je de foto's in de tussentijd hebt verwijderd.

gratis - beschikbaar voor Android & Apple


MOMENT

Deze app is voor de social media junkies onder ons. Hij berekent exact hoeveel minuten jij spendeert op je mobiel, en hoe vaak jij je mobiel aan hebt gedaan om te kijken of je een berichtje hebt/hoe laat het is. De eerste paar dagen sta je versteld van het aantal minuten dat je mobiel aan geeft, en op andere dagen vraag je je aan het eind van de dag af wat je allemaal hebt gedaan dat je er zo weinig op hebt gezeten. Anyway, een hele verslavende app, maar wel leuk, haha.

gratis - beschikbaar voor Apple

POLYVORE

Ha, daar hebben we een collage die ik gemaakt heb met Fotor, de app die ik zojuist ook benoemde ;). 
Polyvore is een app waarmee je outfits kunt samenstellen, maar ook de sales kunt bekijken of gewoon rond kunt neuzen als je iets specifieks zoekt. Zelf gebruik ik deze app héél veel, vooral voor mijn blog. Je ziet op de foto ook twee kleine foto'tjes staan die ik recent op mijn blog heb gebruikt, haha.
Hele fijne app, zeker een aanrader als je het leuk vind om outfits samen te stellen!

gratis - beschikbaar voor Android & Apple

Liefs.

2 opmerkingen:

  1. Ik vind het altijd zo leuk om weer nieuwe apps te ontdekken! Moment lijkt mij ook wel iets om te downloaden. Wel leuk om is te zien hoeveel ik op mijn mobiel zit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het altijd zo leuk om weer nieuwe apps te ontdekken! Moment lijkt mij ook wel iets om te downloaden. Wel leuk om is te zien hoeveel ik op mijn mobiel zit.

    BeantwoordenVerwijderen