zaterdag 18 juli 2015

Kate Moss x Rimmel Lipsticks


Al sinds afgelopen kerst staat een lipstick van Kate Moss al op mijn verlanglijstje (ja, echt). Omdat ik ze behoorlijk prijzig vond, bleven ze op mijn verlanglijstje staan. Een paar weken geleden waren ze in de aanbieding, én toevallig had ik nog twee cadeaubonnen liggen, oftewel: ik heb ze beide voor nog geen cent gekocht.


De kleuren die ik heb gekozen zijn nummer 110 en 107, twee prachtige, compleet verschillende kleuren. Dessalniettemin wel hele mooie kleuren!


110







De eerste kleur is de meest felle kleur, die me doet denken aan framboosjes. Ze ogen heel zoetig en snoepig, haha.







107






Deze donkere winterse kleur lijkt meer op bordeauxrood dan felrood. Een hele mooie kleur, wat mij betreft!








Beide lipsticks dekken verbazingwekkend goed, en blijven heel lang zitten. Na een tijdje geven ze ook minimaal tot niet af op het glas waar je op dat moment uit drinkt, vind ik leuk!
Mijn favoriet is de laatste, donkere kleur. Buiten dat de framboosjes kleur voor mij behoorlijk gewaagd is, vind ik de donkerste kleur an sich ook stukken mooier.

Welke is jullie favoriet?

Liefs.

8 opmerkingen:

  1. Oh, deze kleurtjes vind ik ook super mooi! Helaas staat rood mij gewoon niet.. Echt balen, maarja! Je foto's zijn echt mooi btw.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is echt balen! Misschien dat een andere kleur jou juist weer heel leuk staat! En dankjewel voor het compliment! Liefs.

      Verwijderen
    2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

      Verwijderen
    3. Misschien kies je er bewust voor, misschien heb je er wat aan. Als je een artikel schrijft in blogger kun je in de balk waar je onder andere letterkleur en afbeelding toevoegen vind, is ook een papiertje dat gebroken is. Als je daar op klinkt krijg je een scheurlijntje en komt er automatisch te staan 'lees verder' als je het artikel online zet. Dat is iets overzichtelijker op je blog ;)

      Liefs

      Verwijderen
    4. Ja, daar kies ik bewust voor! Als je iets verder terug gaat naar wat oudere artikelen van mijn blog, zul je ook zien dat ik deze optie gebruikte. Ondanks dat het er voor anderen overzichtelijker uit ziet, vind ik het zelf juist onoverzichtelijk en niet prettig, vandaar dat ik ervoor gekozen heb om daar mee te stoppen. Misschien dat ik hem af en toe nog gebruik, maar in elk geval bedankt voor de tip! (:

      Verwijderen
    5. Oke, prima! Meningen verschillen ;) Heel veel succes met bloggen! Ik zal je blog nog vaak bezoeken<3

      Verwijderen