maandag 27 juli 2015

last days

Hallo internetvrienden, was ik weer. Heeft iedereen een fijne vakantie? Door een ander project rondom mijn blog is het iets rustiger momenteel, waar binnenkort meer over duidelijk wordt. Anyhow, gisteren was mijn oma jarig. We hebben gezellig de hele dag met wat familie en vrienden/buren gezeten en ik heb weer een aantal foto's gemaakt, waarvan ik er een aantal met jullie wil delen. Eergisteren was 'die ene storm die niemand ontgaan is', wat een verschrikking was dat, haha! Aangezien het die dag echt zo'n regenachtige me-time dag was ben ik maar weer eens aan de slag gegaan met mijn nagels. Ik ben er vaak mee bezig, maar ik neem nooit de tijd om er wat meer mee te doen dan een simpel lakje. Toch vind ik het wel heel tof om wat patroontjes in je nagellak te kunnen creëren. Vroeger deed ik dit héél vaak (met de slechtste resultaten ertussen..) maar de afgelopen jaren steeds minder. Ik besloot toch nog wat simpel te beginnen, met een glitterlakje erover heen (foto onderaan artikel) wat het wel een cute effect geeft, een klein beetje kerst-achtig.


Ik maakte deze súperlekkere en schattige salamihapjes, waarvan ik al eerder een recept op mijn blog heb gezet. Blijft een aanrader, heel simpel en snel te maken en iedereen is fan!


We hadden komkommer- en muntwater op tafel gezet voor de liefhebbers. De laatste tijd leef ik zowat op komkommerwater, zó lekker..


Fotoverpester van de dag: Becel.


Een tijdje geleden ontdekte ik de Jillz Red, waar ik nu mede met de komkommerwater van leef. De Jillz Green (heet 'ie wel zo?) kende ik al, maar die vond ik niet zo lekker. Oh, en don't worry, dit is de 0.0%. ;)


En natuurlijk dé hapjes van elk feestje: wraps. Spreekt voor zich.


En dit zijn mijn nagels op dit moment. Lekker subtiel, maar niet al te basic. Houd ik wel van.

Liefs.

2 opmerkingen: