donderdag 16 juli 2015

On the wishlist


Over ongeveer 6 weken ben ik jarig, en ondanks dat ik deze cadeau's niet voor mijn verjaardag vraag, lijkt het nu een beetje op een birthday wishlist. Maar dat is het niet, daarvoor zou je bijna een kapitaal nodig hebben. Het is een wishlist van producten of items die ik nog op mijn lijstje heb staan om ooit nog te kopen, of misschien te krijgen, of waar ik gewoon bij weg kan smelten.

1. Power Food deel 1 - Rens Kroes
Dit boek staat al enige tijd in mijn 'verlanglijstjes' van bol.com, maar ik koop hem elke keer toch niet. Ondanks de prijs (die an sich ook nog wel mee valt, hoor) ben ik heel erg benieuwd naar het boek.

2. Daisy Perfume - Marc Jacobs 
Dit parfum ruikt zó lekker, en ik zou hem graag tussen mijn parfums zetten. Toch is hij behoorlijk prijzig, en heb ik nogal behoorlijk wat parfums. Misschien over een tijdje..

3. Witte, lage all stars
Oh, deze wil ik al zó lang. Vorig jaar was ik in Turkije en toen heb ik er ook al naar gezocht, en eenmaal in Nederland ging de zoektocht verder. Op een of andere vreemde wijze heb ik ze nog steeds niet, terwijl ik ze (na ca. anderhalf jaar) nog steeds héél graag wil. Ze staan vrijwel overal bij en zijn lekker casual. En ze lopen fijn, maar dat doen All Stars altijd.

4. Power Food deel 2 - Rens Kroes
En zo ook deel 2 van Power Food staat on the list. Deze is kort geleden uit gekomen en sinds ik Rens op Instagram volg, zijn er behoorlijk wat sneak-peaks voorbij gekomen, waardoor ik nog meer benieuwd ben, ai.

5. Daniel Wellington Watch
Ja, dit is hem. Een DW horloge, geen idee hoe ik deze het beste kan beschrijven. Zo mooi, maar zó duur. Wat mij betreft is dit het mooiste en beste horloge dat er is, en als ik er ooit een hiervan zou mogen bezitten, zou ik er zo voorzichtig mee zijn dat ik hem de hele tijd in de gaten zou houden. W a u w. Just wauw.

6. Nikes
En dan de laatste: nikes. Of nee, eigenlijk niet persé nikes. Mijn schoenenstash bestaat op dit moment uit 3 paar felroze/oranje achtige sneakers, en één paar rode All Stars. Simpele zwarte of witte schoenen die overal bij passen heb ik niet (meer), dus die lijken mij ook wel behoorlijk handig.

Liefs.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen