dinsdag 4 augustus 2015

Say hi to styledbylarissa.nl

Al enige tijd ben ik bezig met een nieuw project rondom mijn blog, namelijk: een nieuwe blog. Hier zijn een aantal redenen voor, waaronder de naam van mijn blog. 'Cosy dreams' is gewoon een random naam, die eigenlijk nergens op slaat. Ik heb van een aantal mensen gehoord dat ze het juist wél een leuke naam vonden, maar daar ben ik het niet helemaal mee eens. Het begon dus met een nieuwe naam verzinnen. Dit heeft behoorlijk wat tijd gekost, maar na lange periode van heen en weer mailen met bedrijven is het uiteindelijk Styled by Larissa geworden. Als je meer wilt weten over de naamkeuze van mijn blog, kijk dan even hier.

Leuk feitje: dit is mijn 100e én laatste artikel op Cosy Dreams. Toeval? 

Eenmaal een naam gekozen, zat ik erover te denken over te stappen naar Wordpress. Zoals jullie allemaal aan de link van deze blog kunnen zien, zat ik tot vandaag op Blogger. Naar mijn mening heeft Wordpress net wat meer mogelijkheden rondom het lay-out en de widgets. Omdat ik Blogger gewend ben zal het even wennen zijn, en ik probeer zo snel mogelijk uit te vinden hoe alles in elkaar zit. Anyway, voortaan zal ik niet meer bloggen op deze blog, maar kun je mij vinden via www.styledbylarissa.nl

Ik hoop dat jullie mijn nieuwe blog leuk vinden, en ook al ben je een stille lezer, geef me een feedback! Dat lijkt mij hartstikke leuk, en je kunt nog gewoon reageren op zowel deze blog als op mijn nieuwe blog.

Oh, en om het nog een beetje cliché te maken wil ik even iedereen bedanken die mij heeft geholpen met de naam en hun meningen en feedbacks hebben gegeven! Thanks y'all!

Liefs.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen